چند نکته ی ساده از آرایش عید نوروز

 ▪ برای اینکه آرایش صورتتان با سایر افراد متفاوت باشد، پیش از هر چیز باید از تمیزبودن پوستتان مطمئن باشید در غیر این صورت باکتری های آرایش قبلی شما روی صورتتان جمع می شود و چهره تان نه تنها زیبا جلوه نمی کند بلکه بدتر از حالت عادی می شود. این مساله در دوران عید که شما برای دید و بازدید و میهمان داری عجله دارید، نمود بیشتری دارد اما فراموش نکنید در کمترین وقت هم اولین رمز طلایی بهتر دیده شدن پوستتان تمیزبودن آن است. حالت صورت شما تمیز است اما قبل از آرایش حتما، از یک مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید.

▪ پیش از عید ممکن است قصد کنید لوازم آرایش جدیدی برای خودتان تهیه کنید، پس حتما این توصیه ما را فراموش نکنید. برای زیرسازی پوست و برای شما که کرم پودر استفاده می کنید، مهم ترین نکته این است که رنگ کرم پودرتان با رنگ صورتتان هماهنگ باشد. متخصصان پوست و مو اغلب توصیه می کنند برای اینکه پوستتان طبیعی تر جلوه کند و آرایشتان هم با صورتتان هماهنگی داشته باشد از روشن تر یا تیره تر کردن پوستتان بپرهیزید چون صورت را با آرایشی غیر طبیعی نشان خواهد داد.

▪ کرم پودر مناسب برای روزهای عید به نظر شاید تفاوتی با دیگر کرم پودرها نداشته باشد اما مطمئنا در این روزهای تعطیل یا قصد سفر خواهید داشت یا بیشتر از روزهای معمول خارج از خانه خواهید بود، در نتیجه کرم پودری انتخاب کنید که خاصیت ضدآفتاب داشته باشد.

▪ یکی دیگر از نکته های مهم آرایشی در ایام عید این است که مطمئنا شما لباس های مختلفی در این دوران می پوشید. سعی کنید آرایشتان را با لباس هایتان هماهنگ کنید زیرا با این روش چهره بهتری خواهید داشت.

▪ در دوران عید معمولا دیدو بازدیدها در روز انجام می شود. سعی کنید از آرایش غلیظ در نور روز پرهیز کنید چون چهره تان را خسته تر و پیر تر از همیشه نشان می دهد.

▪اگر هوا سرد بود، حتما زیرسازی تان یعنی همان کرم پودرتان را از نوع چرب تر انتخاب کنید تا هم روی پوستتان راحت تر بنشیند، هم اگر به دلیل سرما دچار خشکی شده بود، این چربی باعث جلوگیری از آن شود.

▪ میهمانی های شبانه، دیرخوابیدن ها و… همه و همه باعث می شوند شب به دلیل خستگی صورتتان را پاک نکنید. یادتان باشد فردایی هم در کار است و مطمئن باشید اگر این کار را بکنید، فردا هر چقدر هم تلاش کنید چهره خوبی نخواهید داشت. پس یادمان باشد حتما با صورت تمیز و شسته به رختخواب برویم

▪ ممکن است در یک روز تصمیم بگیرید به دو یا سه جای مختلف سر بزنید و در هر یک از این مکان ها با یک لباس و آرایش خاص بروید. پیشنهاد می کنیم هر بار سعی نکنید صورتتان را بشویید. برای پاک کردن آرایش قبلی از پاک کننده ها استفاده کنید.

▪ با آمدن عید ممکن است همه جای خانه تان را تمیز کنید اما اصلا به فکر تمیزی وسایل آرایشتان نیستید. لطفا کیت های آرایشی تان را هم بشویید. مطمئنا با کیت ها و پدهای تمیز آرایش زیباتری خواهید داشت. شاید لازم باشد برخی از آنها را دور بریزید و جدید بخرید.

به سلامتی پوستمان اهمیت بدهیم و آن را دست کم نگیریم

نایت اسکین


نظرات شما عزیزان:

سولماز
ساعت0:43---22 فروردين 1391
وب خوب با مطالب مفیدی داری . بازم بهت سر می زنم... شما هم این کارو بکن .. ممنونم
پاسخ:متشکرم . اما چرا آدرس وب یا ایمیلتو نگذاشتی! یادت رفت ؟ پس من به کجا سر بزنم؟؟


کتایون
ساعت19:53---10 فروردين 1391
کلاس عشق ما دفتر ندارد شراب عاشقی ساغر ندارد بدو گفتم که مجنون تو هستم هنوز آن بی وفا باور ندارد !
من آپم دوس داشتی بیا. منتظرم عزیزم


نازی
ساعت19:47---10 فروردين 1391
زندگی هنگامه فریاد هاست ، سرگذشت و درگذشت یادهاست ، عاشقی فریاد تنها بودن است ، رنج ما تاوان انسان بودن است ...
با تشکر از مطلبتان یاس عزیز:


جوجو
ساعت22:24---9 فروردين 1391
میسی عزیزم
مطالب خوب و ساده ای می نویسی که راحت آدم می تونه اجراش کنه
بازم منتظر این طور مطالب هستم
راستی سال نو مبارک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 29 / 12 / 1390برچسب:آرایش,میهمانی, عید, سلامتی پوست و,,,,, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس